Saturday 1 March 2014

TAIWAN 4-10/6 2013 PART 1



I am super happy that I can leave HK:D
終於可以出去旅行啦,我真係好興𡚒呀!><


第一次同好友去旅行:D就黎到啦!!!
first time go traveling wit my good frd:D We are so looking forward....^_^


I live in a hostel in Taipei City Hall......
呢度真係好舒服,一D高樓大廈都冇!!!.


左行右行,點行都得!唔洗驚有車!


人都HAPPY D LA><


一落機,放好D行李,就拿拿聲坐地鐵去玩啦!!:D
once we landed,we immediately took the train and start our journey! 


呢度就係西門町啦!梗係要影張相留念下啦。
took a picture in Ximending(☆_☆)^




很喜歡色彩斑斓鬼塗鴉,總給我一種很有生機的感覺!
Love this bright, vibrant color graffiti!



很可愛的一班年輕人在表演。



一 齊去逛獅大夜市!!
Shida night market!!gogogo!



這個燒餅也太好食了吧T^T
this baked wheat cake....I LOVE!!!


這只狗超大一個的!真的很可愛^o^
although he is very big, but very cute and obedient!


感謝我好友在我生日的時候一起跟我去旅行,真的超開心的:D
thank you my lovely frd travelled with me during my birthday:D


回到家換了換衣服,去見識一下台灣的夜店,哈哈
okay, gotta see hows taiwan's night life ;)



準備出發時,在家門口來一張!

我去左一間夜店叫做MYST,係internet果度話好玩,去度,真係好大好多人呀!
我自己就覺得想發癲去dance就okay!平時就太嘈啦。




睇返D旅行相,真係好開心,笑容都特別燦爛。
日日都勁有心機打扮。哈哈。
去旅行係一件開心既事,如果自己又穿得令,簡直就係雙重HAPPY 啦,!
相都影得令D呀:D
講返我身上穿咩先,我下身穿既係係長洲買既
我已經穿了好多之咖啦,事因佢有好多種唔同既穿法,
每次穿都可以有唔同既驚喜:仲有D顏色又染得好好睇,好適合夏天:D
另外的穿去夜店果套,件TOP 係H&M既男裝,好平,買左$30 only!
我自己其實都好喜歡連身既小禮服,但係去玩個個都係咁穿就悶啦!
所以一件T shirt 再加high heels 同D 鑲鑽既accessories 可帶出街頭效果又有D華麗既感覺。
When I clean up my Mac last few days, I found out these fotos that I haven't post yet even on Facebook. It makes me miss Taiwan very much. Taiwanese are very friendly and passionate. I hope I can visit there again soon><
So lets talk about my outfit.
I reli like sarong since there are so many different ways to wear them.
It is very suitable to wear them during vacation because of those colorful dipdye:D





All photos taken by Nikon P310 without editing